Kämpigt dygn...

Godmorgon på er!
 
Jag är extremt trött idag så ser suddigt, vilket är väldigt obehagligt. Det känns liksom precis som när man är påväg att svimma. Inatt gick hjärtat på högvarv och hela kroppen skakade så det gick verkligen inte somna. Jag har därför bara legat och gosat med Plutten. Men om en stund ska jag göra nytt försök att sova och jag hoppas lyckas för annars lär jag inte orka med kvällen sen. Jag ska klara mig igenom detta bakslag med, precis som alla andra kämpiga dagar jag gått igenom i mina 12 år som sjuk. Jag är starkare än vad jag själv kan förstå. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Hoppas de är bättre nu :)

2016-02-08 @ 21:09:48
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2016-02-08 @ 22:34:36
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0