Laddar upp med energi...

Hej!
 
Idag har jag bara vart iväg en sväng på apoteket för att införskaffa det sista inför resan. Jag hoppas verkligen att jag kommer klara resan utan krampanfall denna gången, men det återstår att se. Det är ett par dagar kvar av vila innan jag ska plåga mig på ett tåg.
 
Jag är ganska trött idag och känner mig rejält smärtpåverkad. Troligen pga kylan ute och febern som kroppen burit runt på i flera dagar. Jag ska försöka få i mig lite vätskeersättning sen, då min kropp behöver de dessa dagar då febern är som värst. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Lycka till med din resa :)
Jag såg dig i reumatikertidningen idag. ;)

2016-02-02 @ 14:16:51
Annica

Nu vet du nog vem jag är ;)

Svar: Heej! Tack desamma fighter!
Det stämmer bra, visa precis tidningen för pappa. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-02-02 @ 14:18:22
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0