Mot älskade Skåne<3

Godmorgon!
 
Efter mycket bråk med kroppen kom ändå dagen då jag ska ner till skåne igen. Det ska bli så mysigt och spännande. Jag har längtat efter att komma iväg till malmö sen jag var där i höstas. Jag hoppas dock hålla mig hyfsat frisk denna gången så jag slipper besöka infektionsmotaggningen igen.
 
I övrigt mår jag mest illa just nu och har därmed svårt att äta, men tar lite i taget för att behålla så mycket som går. Mitt morgonillamående är nått jag fått krigat med sen jag var liten. Jag har dessutom legat vaken sen 5 imorse så det är inte konstigt att magen säger ifrån. Nu ska jag försöka packa det sista innan jag ska bege mig till stationen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nicole

Åh vad fin blogg du har! Lycka till :)

2016-02-03 @ 17:57:03
URL: http://shine.bloggplatsen.se
Ereeka - finalist i Fitnessfighten

Ha det så bra i Skåne :)

Skulle du vilja hjälpa mig med en sak?

I 30 dagar har jag varit med i tävlingen Fitnessfighten, där jag följt kostschema och tränat en timme om dagen.

Nu har jag blivit utsedd till en av 15 finalister.

Priset är en träningsresa för två till Portugal, plus pengar, allt till ett värde av 50000 kr!

Vill du hjälpa mig genom att klicka på den här länken och rösta på mig? 😄
(Andra uppifrån, till höger☺)
http://woobox.com/888anw
Kram 💟

2016-02-13 @ 07:36:50
URL: http://ereeka.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0