Promenad i solsken

Tjo!
 
Idag blev det en promenad runt dammen som finns där jag bor. Solen värmer upp såpass mycket att det känns som våren är på ingång. Otroligt skönt med andra ord! Jag behövde verkligen få lite frisk luft nu även om kroppen är långt ifrån stark.
 
Egentligen skulle jag åkt till Malmö imorgon, men eftersom kroppen inte är i tillräckligt bra blir det ingen resa för min del fören jag vart hos läkaren igen. Jag hoppas få läkarbesök till min ansvariga läkare denna veckan annars får jag ordna akuttid för jag orkar inte ha det såhär mer. Nu ska jag vila mig innan tv-kvällen börjar. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linda

Ja solsken på promenader gör susen! Men oj då vad är felet?

2016-02-29 @ 12:18:42
URL: http://holen666.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0