Somna sött vakna smärtpåverkad

Goddag!
 
Inatt somna jag sött men tyvärr vakna jag tidigt imorse av att benen värkte så det gick inte somna om. Jag har vart vaken sen 6 tiden imorse och kommer därför behöva sova middag om en stund för att orka äta sen. När jag väl sovit en stund har jag tänkt försöka duscha av håret. Vore super skönt att få fräscha upp sig lite innan myskvällen börjar har ju kallsvettats i flera dygn nu. Bäst att bädda ner sig innan man ramlar ihop. Jag väntar nu på att få en akutläkartid då jag troligen åkt på njurbäckeninflammation igen. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i benen, armarna, mage, rygg. Svår Infektion, febrig, matt/svag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0