Allt måste bli bra igen....

Hej!
 
Idag hade jag tänk skriva om ett känsligt ämne, men är allt för ledsen för att klara av att skriva ett inlägg om min största dröm. Får helt enkelt ta det när jag känner mig bättre till mods evt i helgen om allt vill sig väl. Jag ska nog bara försöka finna tillbaka styrkan i kväll och kanske pyssla lite för att komma på andra tankar. Måste samla kraft att orka kämpa vidare. För jag ska klara mig igenom detta  precis som alla andra mörka dagar! kramiz<3
 
Kroppstatus: Nervsmärtor i benen. Brännande känsla i fötter och bröstkorg. Illamående, trött, ledsen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Helene

Hoppas du blir bättre <3

2016-01-30 @ 16:24:50
URL: http://minttu.blo.gg/
EM

Hej. Jag vet inte hur länge du har varit sjuk men jag hoppas att du får bra hjälp.

2016-06-21 @ 19:33:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0