Äntligen behandling igen...

Godmorgon på er!
 
Idag står det behandling på schemat för lilla mig. Jag ser faktiskt fram emot det konstigt nog. Men jag vet att min kropp behöver det för att återhämta sig. Nu ska jag ju även få den ännu glisare, vilket oroar mig rejält, då jag vet hur dålig jag blir av att bara få den var 10:e dag och nu ska jag bara få den varannan vecka. Det är ett stort kliv mot helvetet (Sängliggandes), men jag har ju inget val än att försöka lita på att min husläkare har kontroll på att detta verkligen måste göras. Fast om jag ska vara ärlig litar jag inte ett dugg på den idioten, då han inte ens vet vad ME/CFS står för. Dags att göra sig klar. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0