Dags att få bli ompysslad

Goddag!
 
Imorse när jag vakna kände jag mig extremt stel och framför allt så bråkar v-höft, så gör svin ont att gå. Men idag ska jag iväg och pyssla om fötterna så får bita ihop. Jag får vila när jag kommer hem igen och hoppas det försvinner inom de närmsta dagarna, så jag orkar vara ute med Ezaiaz när han kommer. Jag hatar verkligen att ha dessa smärtor!
 
I övrigt mår jag rätt okej efter gårdagens cellprov, visst känns det lite men långt ifrån det jag var orolig för. Så nu har jag en bra och en dålig erfarenhet angående det. Nu måste jag sätta igång att fixa mig om jag hinna till fotvården i tid. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0