Lördags utflykt med Ezaiaz...

Tjo!
 
Idag känns det lite bättre inombords, men natten blev både tuff och sorgsen. Jag grät mig till sömns av alla tankar och funderingar som just nu cirkulerar. Borde jag byta tbx till min gamla vc? Det enda mitt inre säger nu är att jag ska behålla min kurator som jag haft nu sen höst 2014 oavsett vad min läkare tycker.
 
Idag har jag och Eza vart på minneslunden och tänt ljus för min morfar. När vi ändå var åt de hållet hälsa vi på hos mormor en sväng för att fika. Eza ville knappt åka därifrån trots att morbror Larz vänta på oss hemma. Mysig lite grabb! Nu ska jag vila en stund innan maten för jag har svåra smärtor. kramiz<3
 
Morfars ljus:
Fikar:
Tränar ord och bokstäver:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emelie

Vilken fin & söt blogg du har! :)

Svar: Tack så jätte mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-01-24 @ 08:31:33
URL: http://eemelieg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0