Mina favoritfilmer Januari

Tjo på er!
 
Den senaste tiden har jag både ensam och med sällskap kollat på en del filmer.  Jag tänkte nu skriva tre av mina favoriter. Dels bra budskap och för deras sjuka humor som fått mig på bra humör de jobbiga dagarna. Jag betygsätter filmerna som vanligt från 1-5 blommor. Kramiz<3
 
 

Jungle safari:

En leopard, hans mamma, en apa, en björn och en papegoja som tillsammans ger sig ut på en resa till Delhi för att be parlamentet att svara på några mycket enkla men relevanta frågor - varför har människan blivit det farligaste djuret? Kommer man få människor att förstå?!
 
Mitt betyg:
 
 
 

The wild/ Vilddjuren

Lejonet samson berätta ofta sagor om livet i vildmarken. Något som sonen Rubin blir allt mer nyfiken på hur livet verkligen är utanför djurparken.  Men när samson får reda på att hans son råkat rymma. Gör han sitt bästa tillsammans med koalan Nille, giraffen Berit och ormen Lasse för att hitta honom. En resa som fylls med farligheter och märkliga möten.

 

Mitt betyg:

 
 
Ooops! Var är arken?

Världens undergång är nära och en syndaflod är på väg. Därför har en ark byggs, men när Dave och hans son tillsammans med ett par Nestrianer tror att de äntligen är i säkerhet rymmer barnen ut och det får förödande konsekvenser. Nu måste Dave och Nestrian honan leta upp barnen som lyckats bli kvar på land och barnen måste hitta arken innan det är försent. Något som inte alltid är så lätt.

 

Mitt betyg:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0