Plötslig yrsel efter leklandet

God eftermiddag!
 
Jag och Eza åkte ju en skruv rutschkana på leklandet igår och sen dess har jag haft svår yrsel. Så troligen hände det nått i samband med åket. Jag hoppas dock detta försvinner snarast för sist tog det ca 8 veckor och de veckorna var plågsamma att gå igenom. Men det är bara bita i det sura äpplet och kämpa på.
 
Jag har än så länge bara legat nerbädddad i sängen men tanken är att jag ska försöka ta mig upp för att äta och duscha av mig lite. För imorgon ska jag på behandling och då vill jag inte se ut som en trollunge i håret. Jag tänkte evt även göra ansiktsmask och bara försöka pyssla om mig lite. Det är jag ju trots allt värd! kramiz<3
 
bild från leklandet:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0