Laddar på med glädje....

 Hej på er!!
 
Trots den svåra natten med nervsmärtor så lyckades jag faktiskt somna ute i mitt egna rum på ön. Första natten där ute brukar vara något plågsam och kall. Men det var otroligt mysigt att vakna upp tidigt imorse och höra hur regnat öser ner på plåttak. Så rogivande och behövligt efter allt jag fått gå igenom senaste månaderna med försämring.
 
Nu när solen äntligen återvänt hit har jag tänkt lägga mig en stund i solstolen och äta lite bär från trädgården. Bara få njuta av lugnet och försöka koppla bort allt mörker. Det går knappt beskriva hur mycket jag älskar denna vackra ö som jag växt upp på. Påfyllning av ny kraft till nya utmaningar i höst är precis vad denna semester går ut på. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0