Mår lite bättre idag....

Goddag!
 
Jag känner mig betydligt mycket klarare i huvudet idag trots att febern fortfarande finns kvar. Jag kommer iallafall fortsätta med vätskeersättning veckan ut och försöka inhalera för att få upp allt slem. Förhoppningsvis räcker det för att min kropp själv ska orka ta hand om infektionen som slagit till.
 
Nu när jag känner mig hyfsat okej har jag tänkt öppna de paket som kommit med posten i veckan samt även plocka undan allt som köptes på Liseberg som legat på skrivbordet sen i Tisdags. Måste bara säga tack till alla som gratulera mig igår och som även skickat paket. Jag är så tacksam för att jag har er mina vänner. kramiz<3
 
Detta köptes på Liseberg i Tisdag:
Min favorit är den mintgröna kroken som är till för vatten flaskan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0