Bra sömn ger bra dag!

Godkväll!
 
 Jag sov faktiskt väldigt bra inatt och jag hoppas att kommande nätter blir lika bra. Jag klarar mig igenom dagarna mindre smärtpåverkad och seg i huvudet om jag fått en bra nattsömn jämför med när jag legat vaken. Men tyvärr är det sällan jag har en super bra natt, så man får njuta medans man kan.
 
Igår var jag och mamma på köpcentret för att inhandla lite nytt och jag fick mest tag på basplagg som T-shirts och myströja. Men jag är otroligt stolt över att jag klarat mig igenom denna veckan såpass bra. Det är inte ofta kroppen klarar av så mycket på en och samma vecka så jag har verkligen lyckats hitta en bra balans mellan aktivitet och vila. Nu ska jag ladda på med energi inför morgondagens bjudning som ska ske här hemma för att fira min födelsedag i förväg. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0