Dagen efter massagen...

Tjo på er!
 
Massagen igår var underbar och välbehövlig för lilla mig. Jag har visserligen fått träningsvärk i kroppen då hon fick ta i ganska rejält för att mjuka upp rygg och nacken. I övrigt mår jag faktiskt inte så dåligt som jag hade förväntat mig. Då jag oftast brukar åka på en rejäl ME-krasch som gör mig sängliggandes efter utflykter som massage. Så det är en stor lättnad att jag trots värken snart klarat mig igenom hela dagen. Nu ikväll blir det nog att studera lite Engelska framför någon film tror jag. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
josephine Asplund

Hoppas du får en underbar helg!!! Kram<3

2016-06-17 @ 20:24:06
URL: http://josephineslifee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0