En bra start på veckan...

Hej på er!
 
Då var den nya vecka här och denna lär bli lite speciell då jag kommer fira min födelsedag i förväg på söndag och innan dess ska jag hinna med fotvård och kanske ett spa besök om kroppen orkar med. Denna veckan ska jag försöka att pyssla om kroppen liten extra för det är den värd efter allt den fått gå igenom senaste veckorna.
 
Jag har redan idag hunnit hämtat ut en massa paket och sen passa jag även på att köpt lite frukt som är perfekt till mellis nu när det är så härligt väder ute. Eftersom jag har rätt svåra nervsmärtor just nu så ska jag nog försöka ha TENS-apparaten på ett par timmar och kanske starta någon film evt podd. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Pia

Hoppas veckan blir riktigt mysig! :) Fin bild!

Svar: Tack. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-06-13 @ 16:01:22
URL: http://hornstull.nu
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2016-06-13 @ 23:25:17
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0