En effektiv men lugn helg....

Tjo!
 
 Det har vart underbart att bara få återhämta sig i helgen efter allt äventyr. Igår fick jag trots feber faktiskt endel projekt klara. Så nu har jag inte mycket kvar på min måste-lista som helst ska vara avklarad innan nästa söndag då jag ska fira min födelsedag i förväg. För alla åker ju oftast på semester när min riktiga födelsedag infaller. Sen är det rätt skönt att ha det avklarat för det tar ju på min begränsade energi att ha så mycket folk omkring mig. Men ser ändå framemot att träffa mina närmaste.
 
Nu har jag tänk beställa en Engelska A/5 bok (Gymnasienivå) för att faktiskt studera lite på egenhand i sommar. Tanken är att förberedda mig inför att kunna plugga Engelska via komvux när jag är stark nog för att binda mig till en kurs. Jag saknar faktiskt skolan jätte mycket. kramiz<3
 
Såhär däckad såg jag ut igår! Tack o lov mår jag bättre idag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0