En liten förändring...

Hej på er!
 
Idag har jag vart iväg på ett litet hemligt uppdrag och dessutom vart en sväng förbi frisören och klippt + slingrat håret igen. Det har behövts länge men eftersom frisörbesök tar på kroppen måste det planeras in noga. Jag är extremt ömm i hårbotten nu, men det lägger sig nog framåt kvällen. Hoppas jag iallafall! Om en stund ska jag sova lite för att samla ny energi, då den börjar ta slut efter att ha vart vaken sen klockan 8 imorse. Trots dålig sömn inatt så känner jag mig glad och sprallig.  Kramiz<3
 
Bild tagen igår under utflykten:
 
Bild efter dagens frisörbesök (rätt sliten):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda Berlin

Men wow så fint det blev! Passar dig perfekt =)

Svar: Tack så mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-06-01 @ 14:42:24
URL: http://matildaberlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0