Kämpar mot tröttheten...

Goddag!
 
Idag känner jag mig extremt trött/sömnig trots att natten inte var så jobbig. Vissa dagar är ju såhär tyvärr, jag hinner knappt inte komma upp innan ögonen går i kors igen. Men som tur är jag en liten fighter som vägrar ge upp, så jag ska göra mitt bästa för att klara mig igenom denna kämpiga dag. 
 
Jag boka precis klassisk massage på Torsdag och normalt sett brukar jag sällan boka in något så hastigt. Men senaste veckan har jag känt mig så stel i kroppen att nått måste göras snarast. Det är över 1½ år sen sist jag var på professionell massage, så det var på tiden att det blir av igen. Vi får hoppas att jag håller mig feberfri till dess annars blir det problem. kramiz<3
 
Paket från Lyko, Kicks, Ungareumatiker som kommit senaste veckan<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0