Litet bakslag igår....

Goddag!
 
Idag bär det av mot ön och jag ser framemot det så otroligt mycket. Längtar efter att få vila upp mig nu och eventuellt ska jag även flytta ut till mitt egan rum på ön om jag nu mår tillräckligt bra för att göra det. Vi får se hur mitt mående är ikväll när vi kommer ut annars får jag vänta med flytten tills en annan dag.
 
Sent igårkväll/natt fick jag plötslig hjärtrusning och det märktes att även syresättningen påverkades. Detta pågick emellan 1-2 timmar innan hjärtat gick från 130 i vilopuls till 82. Då vart jag redan rätt trött och yr så dröjde inte länge innan jag somna till. Sjukt obehangligt när det blir så från ingenstans, men som tur sker det inte allt för ofta. kramiz<3
 
Så taggad på att få komma hem till ön!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda Berlin

Usch för bakslag! Men du är så stark så det är bara att kämpa på, vilket du är grym på! Kram fina!

Svar: Åå tack. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-06-22 @ 16:12:30
URL: http://matildaberlin.blogg.se/
Carro

Har inte med inlägget att göra, men så snyggt det blev med det blonda håret! :)

2016-06-23 @ 20:31:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0