Vad gör min andningstränare?

Tjo!
 
I detta inlägg tänkte jag berätta lite om min andningstränare/inhalator Aerosure Medic+ som jag använt senaste veckorna. Den gör att jag lättare kan hosta upp det sega slemmet som bildas pga min "baksnuva". Dock blir jag fortfarande hes när jag använt rösten mycket, vilket beror på ME:en. 
 
Maskinen kosta ca 1800kr på www.enklareliv.se där jag köpte den för 2 årsen. Den kan säljas billigare på andra sidor men jag vet inte säkert. Jag har ju provat slemlösande mediciner m.m...men inget har fungerat tillräckligt bra. Så Känns underbart skönt att äntligen hittat nått som hjälper mig med slemmet även om den var väldigt dyr!
 
Viktigt!
Ni med EPELIPSI bör INTE använda aerosure!
 
Vad gör den? Program 1 hjälper en att andas lättare: genom att man inhalerar i andningstränaren i 5 min.
Program 2 Slemborttagning: andas du genom andningstränaren 15-20 gånger och hjälper dig att lösa upp slemmet.
 
Hur börjar man: Det första man bör göra när man fått hem sin Aerosure Medic+ är att läsa igenom brukanvisningen. Där står det hur man ska gå tillväga och vad man bör tänka på. Dessutom hur man rengör maskinen på bästa sätt.
 
För mer information gå in på:
www.enklareliv.se/aerosure-medisinsk-andningstranare
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♥

Hej! Nu har jag avslutat Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2016-06-20 @ 12:10:12
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0