Kroppen vägrar samarbeta...

Tjo!
 
Natten tills idag var extremt påfrestande för mig. Redan vid elva börjar huvudet skaka och sen börja hela kroppen krampa. Det gjorde satans ont och det var svårt att försöka somna. Så jag la bara där och försökte stå ut med plågorna.
 
Idag känns kroppen väldigt svag och smärtpåverkad efter den svåra natten. Men försöker hålla humöret uppe så gott det går. Jag vill verkligen njuta av denna veckan med nu när Elwiirah har lov från skolan. Jag får därför göra mitt bästa för att hålla mig uppe även om kroppen egentligen bara vill ligga nerbäddad i sängen. Kramiz<3
 
 
Elwiirah äter mellis ute:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen! :)
Kraam!

2016-03-28 @ 18:22:51
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0