Lugn helg för återhämtning...

Tjo på er!
 
Efter gårdagens kämpiga dag som slutade med 1½ timme hos sköterskan som vägra släppa mig pga min puls var väldigt hög trots vila. Dessutom vart jag svimfärdig, vilket också gjorde henne ännu mer bekymrad, så nu kanske dem inser hur illa jag faktiskt är. Tack och lov slapp jag läggas in för observation utan ska återkomma på Måndag & Fredag nästa vecka, då nya kontroller ska göras.
 
Min dag idag har mest vart lugn borsett från matlagningen som vart lite jobbig. Men om en stund ska jag sätta mig framför tv och pärla pärlplattor hade jag tänkt. Måste bara säga att jag känner mig otroligt stolt över hur jag kämpar på trots alla motgångar. kramiz<3
 
Jag kämpar för att vinna!:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0