Mot Göteborg för äventyr

Godmorgon på er!
 
Idag bär det av mot mitt kära Göteborg för ett besök på Universeum. Jag kommer ha med mig Ezaiaz och eventuellt en vän. Det ska bli så roligt att få visa djuren för Ezaiaz och han är ju väldigt lätt att ha med sig när man ska iväg. Dock är jag nervös inför den långa tågresan, men det löser sig nog på nått sätt.
 
Kroppen mår efter omständigheterna rätt okej bortsett från alla svåra nervsmärtor som ökat senaste dagarna. Jag har dessutom gått upp ett kilo i vikt. Vilket känns skönt för min aptit har ju inte vart den bästa de senaste månaderna. Så att jag äntligen lyckas hålla vikten känns som en enorm lättnad. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0