Sömnlös natt ger tuff dag...

Hej!
 
Allt känns tungt och svårt just nu, men jag försöker se ljuset i allt det svåra. Dock är det inte så lätt som man tror. Tänk dig själv att varje dag vakna upp trött, febrig och smärtpåverkad delux. Det är så mitt liv ser ut sen 12 år tillbaks ändå vänjer man sig aldrig vid bakslag.
 
Idag blir det en lugn dag med barnen och om jag har tur orkar jag även duscha av håret för det var ett tag sen jag gjorde det. I övrigt vet jag inte vad dagen lär erbjuda än, oavsett vad hoppas jag klarar av det trots allt. kramiz<3
 
Fighter!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Hoppas du mår lite bättre nu :)

2016-03-08 @ 17:53:08
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0