Kroppen gör som den vill...

Hej!
 
Idag har jag haft en riktigt otursdag inte nog med att kroppen vägrar samarbeta, så har jag även lyckats få en massa flaskor fyllda med pärlor över mig. Så lyckades spräcka läppen lite och fick en rejäl fläskläpp efter, men det är sånt som händer när man inte kan kontrollera kroppen. Det bränner/sticker fortfarande i läppen, men det har slutat blöda tack o lov för jag avskyr smaken av blod. Senare ikväll har jag tänkt försöka pyssla lite om kroppen orkar annars blir det en helt vanlig tv-kväll med mamma. kramiz<3
 
Lilla Plutten (lillebrors katt) kom på besök igår efter ett besök hos vetrinären
Både hon och jag njöt av att få mysa igen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0