Lek och bus på leklandet...

Tjo på er!
 
Trots att jag sov dåligt inatt ville jag komma iväg på äventyr med tösen. För jag behöver minst en vilodag innan jag ska iväg på nått hemligt på onsdag. Så det var bara att bita ihop och ta sig igenom en stund på leklandet. Tyvärr blev mitt mående sämre, så på vägen hem var det nästan så illa att jag ramla ihop. Det är extrem obehagligt när kroppen säger ifrån så plötsligt. Men efter en stunds vila i mörkt rum när vi väl kom hem, har jag blivit något bättre igen. Iallafall så bra att jag kan sitta upp utan att allt snurrar för mig. kramiz<3
 
Inte lätt att fota en sprallig tjej som knappt kan vara still:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0