När mörkret faller över en...

Hej!
 
Idag är en sån där dag då jag bara vill gråta i mängder. Alla dessa svåra tankar trycker ner mig så djupt just nu och det är inte likt mig. Jag känner mig verkligen vilse i livet och vad jag än gör känns allt hopplöst, men jag vägrar förlora kampen. Jag måste klara mig igenom denna period av mörker på något sätt. Nu ska jag försöka sjunga ut lite av mina känslor och hoppas på att det får mig le igen. kramiz<3
 
I will not give in
I will not give up
I fight for hope
In this war for the cure
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2016-05-16 @ 14:41:04
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0