Vårmarknad en mysig utflykt...

Godkväll!
 
Vi kom iväg på marknaden tidigare idag och det var otroligt mysigt att traska runt även om jag får lida rejält för det nu. Smärtorna kom rätt fort under marknaden, men tröttheten slog till extremt i bilen, så jag passa på att slumra till då och då för att ladda upp med lite energi till kvällen.
 
Imorgon bär det ju av hemåt igen och eftersom jag förmodligen lär må kasst imorgon tänkte jag försöka packa ihop de mesta innan jag bäddar ner mig ikväll. Då är de liksom klart, så mamma lätt kan hjälpa mig om det skulle behövas imorgonbitti. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Vad roligt att du kom iväg :)

2016-05-08 @ 09:21:40
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0