Längtan efter godis...

Hej alla där ute!
 
Jag kommer ju inte ut så ofta längre, man får därför passa på medans man har lite ork över till att ta sig någonstans och igår kväll fick jag ett extremt godissug. Så jag tvingade min stackars pappa skjutsa mig till köpcentret för att jag skulle slippa gå mer än nödvändigt. Spara energi helt enkelt.
 
Förutom att jag fick mitt efterlängade godis var vi även inne en sväng på apoteket för att fylla på mitt sårrengörnings-förråd här hemma. Vilket måste göras ungefär en gång i månaden för att jag ska ha allt hemma när de väl behövs. kramiz<3
 
 
Mina favoritgodisar<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Familjenochannorlunda

LYCKA TILL I LIVET FRAMÖVER.

Matilda

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2016-11-21 @ 13:10:40
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0