Tårarna behövde komma ut....

Hej!
 
Natten tills idag var bland dom jobbigaste på länge. Jag bara grät i ,ängder och det gick inte sluta. All ilska och sorg tog över mig. Men nu i efterhand känns det faktiskt väldigt skönt att de jobbiga kom ut. Dock hade jag gärna haft någon som höll om mig och försökte lugna ner mig en aning för jag grät rätt hysteriskt.
 
Det enda uppdragen jag har idag är att försöka inhalera minst 2 gånger till och sen även duscha av håret. För jag känner mig väldigt ofräsch efter dessa dygn med feber & hosta. Lika bra att ta tag i uppdragen så jag kan få sova igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Ibland måste man släppa ut sorgen så man orkar kämpa vidare. Kram

Svar: Precis💕 det är så skönt att släppa ut allt tungt för att sen resa sig starkare😊 kramiz ❤
♥JèÑnIèY♥

2016-11-09 @ 23:05:55
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0