Uppdrag: Frisörbesök...

Hej på er!
 
Idag står det faktiskt nått ut över det vanliga på mitt schema. Jag ska nämligen till min frisör Pierré och klippa håret lite, så jag lättare kan ta hand om håret nu när jag har minre energi. Det är lika nervöst som vanligt inte för att klippa mig utan snarare hur kroppen ska klara det utan att bli sämre. Vi får la se hur det går och förhoppningsvis blir jag inte allt för dålig efteråt utan att jag klarar att ta mig hem. kramiz<3
 
Ni med någon kronisk sjukdom hur mår ni efter frisörbesök?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Jag drar mig alltid för frisörbesök eftersom jag blir så väldigt dålig efteråt men jag skulle verkligen behöva klippa mig. Kram

Svar: Jag försöker göra det minst 1-2ggr per år. då jag fäller nått enormt när topparna börjar bli slitna. Men känner mig rätt slut nu efteråt, så blir nog soffläge resten av dagen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-11-29 @ 16:11:37
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0