Belöningar till mig själv...

Tjo på er!
 
Senaste tiden har jag gjort några rolig inköp som en slags belöning efter mitt mod till att klara av hinder på vägen. Något jag haft svårt för sen jag blev sjuk är att ringa viktiga samtal själv och nu mera klarar jag av det utan problem. Sen vågar jag även säga ifrån när något känns fel eller som i fallet med vården oacceptabelt. Jag är stolt över att mitt självförtroeende växer sig allt starkare igen. För det kommer behövas mod och styrka för att klara av alla motgångar som dyker upp i livet som kronisk sjuk. kramiz<3
 
En bok som det kommer recension på längre fram i höst:
 
Lite smått & gott för höst/vintern:
 
Och sist men absolut inte minst min nya fina handväska:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lollie

Vilken fin väska!

Svar: Tack så mkt=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-10-08 @ 15:43:19
URL: http://lolliepetersen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0