Helgens pysselprojekt...

Goddag!
 
Mitt pysselprojekt går framåt men det tar sin lilla tid trots att det ser lätt ut. Att återigen ha lite ork över för att pyssla känns underbart. Jag älskar att få skapa saker och framför allt få känna att man gör något som kommer till användning. För denna "nätpåse" som ännu inte har någon botten kommer jag ha hårprodukter så jag lättare kan flytta på dem när jag behöver komma åt lådorna bakom.
 
Kroppen mår i övrigt något bättre idag även om slemhostan fortfarande är frukstansvärd. Så kommer behöva inhalera minst 2 gånger under dagen för att få upp slemmet som samlat sig under natten. Nervsmärtorna har jag fått under kontroll för tillfället, vilket gör att jag ska passa på att duscha håret och fräscha upp mig lite. kramiz<3
 
 
Bara botten kvar sen är den klar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Vad duktig du är 💖

Svar: Tack så mkt=)
♥JèÑnIèY♥

2016-10-15 @ 19:10:08
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0