Kämpar för att se ljuset...

Hej på er!
 
Idag har min febern börjat stiga igen och även nervsmärtorna har blivit värre. Det gör att jag återigen ligger utslagen större delen av dygnet. Jag försöker dock hålla humöret uppe trots denna motgång och än så länge går det relativt bra. Eftersom min kropp behöver återhämta sig så får det bli ännu en lugn helg för lilla mig. Nu ska jag försöka få i mig lite mellis innan jag återigen behöver sova för att orka med kvällen framför tv. kramiz<3
 
Försöker se det lilla ljus som finns dessa kämpiga dagar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Kram <3

2016-10-21 @ 16:27:07
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
mammatillmirakel.blogg.se

Många kramar till dig! det är första gången jag kikar in här och jag önskar dig en trevlig helg! :)

Svar: Tack så mkt=) Hoppas du också får en trevlig helg. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-10-22 @ 14:26:39
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0