Lyckat äventyr som gjort avtryck...

Tjo
 
Gårdagens tuffa äventyr har satt sig i kroppen idag, men så roligt det var att komma iväg till badet. Det var alltså värt allt elände idag för jag behövde få komma bort från vardagen lite. Jag känner mig helt överlycklig att jag äntligen lyckades komma iväg på nått.
 
Denna söndag får bli en vilodag för att samla ny energi inför kommande vecka som kommer bli en spännande och härlig vecka. Jag hoppas bara vädret håller sig lika fint som de gjort senaste dagarna så jag kan vara ute utan att frysa ihjäl. kramiz<3
 
Inte ett moln....<3
 
Lycklig tös som simmat som en delfin:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annsoh

Jätte fina bilder! :)

Svar: tack så mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-11-01 @ 13:11:47
URL: http://annsoh.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0