Mina hårda ord gav effekt!

Hej!
 
Vet ni igår hörde faktiskt min läkare äntligen av sig bara ca 9 veckor sent. Han visste inte ens om att jag vart allergisk mot den behandling jag fick avbryta. Så de allvarliga bristerna på den vårdcentralen är större än jag först trodde, så det lutar åt att jag kommer byta om inga förändringar sker inom närmsta tiden.
 
Han verkar iallafall ha tagit åt sig av utskällningen han fick av sin chef och som jag misstänkte kommer inte detta strul lösa sig per telefon utan det krävs att vi träffas och diskutera oss fram en bra lösning som gör att jag får det så bra som möjligt igen. Redan idag kom en kallelse till en tid om ca 2 veckor. Så vi får hålla tummarna att detta elände snart får ett avslut och jag får tillbaka en liten bit av mitt liv. kramiz<3
 
Krigarprinsessan som vägrar ge upp!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Fröken Rödlök

Vet man att man har rätt och man vill ha ut nånting av det hela gäller det tydligen att stå på sig.. Kan vara svårt ibland, men du verkar lyckas denna gången. Underbart =)

Svar: Ja man måste verkligen stå på sig och våga säga ifrån när något känns fel för annars kommer dem aldrig kunna förbättra sig. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-10-04 @ 15:12:42
URL: http://www.mizca.se
Fröken Rödlök

Svar: Det har du så rätt i , men ibland har man inte orken till det! Det är som mamma och syrran säger - "Man måste vara frisk för att orka vara sjuk när allt krånglar" ...

Mina drömfångare är gjorda med midipärlor.

Svar: Ja, det är tuffare än man tror. Min mamma hjälper mig med de flesta samtalen men just vården måste jag ringa själv för att de verkligen ska förstå hur illa det är. Okek dem är super fina💕 funderar på att ta fram mina pärlor någon dag. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2016-10-05 @ 10:08:01
URL: http://www.mizca.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0