Naglarna ska fixas...

Goddag!
 
Då var en ny dag här och dagens uppdrag blir att klippa naglarna för jag kliar sönder mig på nätterna. För när min akne börjar läka så kliar det jätte mycket på de drabbade områden och för att de inte ska bli värre, måste jag hålla naglarna korta.
 
Jag hoppas även kunna pyssla lite för att göra klart den sista blå nätpåsen (fläta ett snöre). Det skulle faktiskt inte förvåna mig att det är febern som gör mig väldigt vimsig och matt. För jag känner mig jätte konstig i huvudet idag, men får försöker hålla mig uppe för att lättare komma till ro i natt. kramiz<3
 
Mitt favorit nagellack nu på hösten är Makiash No 9 "Smoky violet":
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Miss Tosse Queen

Jag fixade mina igår, så skönt! Känner sig som en ny människa när man är klar haha!

Svar: Jaa, rätt konstigt att sån liten sak kan göra så stor skillnad:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-10-26 @ 15:03:12
URL: http://Misstossequeen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0