Sjukhusbesöken gick...

Goddag!
 
Gårdagens sjukhusbesök gick både bra och dåligt beroende på hur man ser det. Det var två besök inbokade för två olika saker. Första besöket var ett sista återbesök efter operationen jag gjorde 2013, men misstankar kring nya cystor blev bekräftade. Dock brukar dem lossna av sig själv då dem är såpass små.
 
Det andra besöket var kring lungorna och slembildningen som tar otroligt mycket på min kropp. Det har tyvärr blivit sämre senaste månaderna. Men jag ska fortsätta inhalera en gång/dag och gärna två om så behövs. Jag ska också försöka hålla mig infektionsfri, vilket inte alltid är så lätt när man älskar barn. Nu när dessa besök är över är det dags att hitta någon fin belöning till mig. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Julia

Hej Jenniey!
Jag har läst din blogg till och från i ett par månader nu. Jag läser mitt sista år till sjuksköterska och skriver mitt examensarbete om just fibromyalgi. Det var en ren slump att jag hittade din blogg när jag googlade snabbt för att få en första förståelse för vad FM är.
Jag är glad att jag hittade just din blogg. Dina upplevelser av det du erfaras är så personligt. Du är stark och vacker. Du inspirerar mig (och säkert många fler) till att alltid fortsätta kämpa, oavsett vad som händer.

Ha det bäst.
Kram <3

2016-10-11 @ 17:54:19
URL: http://juilamariafelicia.se/
Julia

Hoppsan, såg att bloggadressen blev fel i förra inlägget.

Svar: Hej! Vad kul att du hittat hit. Oj, examensarbete om FM låter spännande=) är det nått speciellt du undrar över så tveka inte att fråga.
Tack, det värmer i hjärtat. Det är precis så jag vill att att min blogg ska vara, både personlig men även peppa andra som också har det tufft i livet. Jag haft enorm tur med att ha folk omkring mig som stöttat mig och som även inspirerat mig till att kämpa i motgång. Men jag vet att många fighters där ute inte har samma tur.

Ha en fortsatt fin vecka. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-10-11 @ 17:55:12
URL: http://juliamariafelicia.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0