Dags att ta vara på dagen!

Hej på er!
 
Jag sitter nu och blickar ut mot skogen och inte i hopp om att få se vilda djur utan för jag tycker det ser så mysigt ut. Jag ska därför försöka ta mig ut i skogen en kort vända idag innan jag sätter mig med mitt projekt som jag hoppas få klart under dagen.
 
Mår egentligen inget vidare just nu pga alla nervsmärtor som invaderat min kropp, men ibland måste man kämpa sig igenom motgångar så idag får jag helt enkelt stå ut med att det gör fruktansvärt ont. Nu ska jag dra mig ut i solen och skogen en stund. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emilie Levinsson

Stackare som har så ont! Sjukt starkt av dig att ta dig ut ändå <3 kram :)

Svar: Det var super skönt att komma ut lite trots att det blåser bra här ute. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-09-03 @ 13:32:53
URL: http://loveyourbody.blo.gg/
Misstossequeen

Röstningen i min Veckans blogg tävling är avslutad, gå in och kolla om just du vann 😃🌸

2016-09-03 @ 15:06:26
URL: http://misstossequeen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0