Ett besök på det vackra slottet...

Goddag på er!
 
Lugnet fortsätter här ute och idag blir det en vilodag. Jag känner mig nämligen fortfarande lite febrig och hängig. Jag var ju iväg på slottet igår med Ezaiaz då han inte ville åka själv med morfar. Han tyckte det var super spännande att traska runt där och se på grejer. Men tyvärr tar sådana äventyr rätt bra på min kropp som redan är svag. Nu ska jag mysa ner mig i sängen igen och se massa youtubeklipp. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Natalie

Hoppas du har haft en bra dag :)

Svar: jodå det har vart en okej dag. Hoppas du också haft en fin dag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-09-19 @ 15:44:31
URL: http://nataliestrandeen.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0