Förbannad är bara förnamnet...

Hej på er!
 
Igår skulle jag ju hämta ut min nya medicin på apoteket, men när vi väl kommer dit får vi reda på att medicinen min läkare skrivit ut varken används eller tillverkas längre. Alltså har ärthjärna till läkare inte ens läst på om medicinen innan han skrev ut den för då hade han upptäckt detta misstag och jag hade sluppit slösa energi på ett apotekbesök som inte ledde till ett skit mer än att jag idag får slösa energi på samtal och nytt apotekbesök ihop om att läkaren skrivit ut rätt denna gång. Så jävla förbannad på honom just nu och det skulle inte förvånna mig om han skrivit fel medicin igen!
 
Jag mår skit i kroppen och behöver få min behandling snarast innan kroppen rasar ihop totalt. Tyvärr börjar kroppen redan göra det. Jag orkar knappt hålla mig uppe om dagarna och minsta ansträning får mig att nästan ramla ihop. Så ju längre tid han krånglar ju längre tid kommer det ta för mig att återhämta mig igen. Men jag ska klara detta helvete även om det känns hopplöst just nu! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0