Jag gör mitt bästa i kampen...

Goddag!
 
Jag mår långt ifrån bra och det tycks inte vilja vända heller. Så idag kom jag inte upp ur sängen fören nu och egentligen behöver jag duscha håret under dagen, men tror jag får vänta med det ytterligare en dag. Jag behöver mer styrka och energi för att klara av det utan att ramla ihop.
 
Till veckan som kommer hoppas jag orka fota min projektbild och sen måste jag försöka få tag på vårdcentralschefen. Det kommer i övrigt bli ännu en lugn vecka för återhämtning. Jag vill bara bli frisk från infektionen NU! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
KajsaLisa

Visst är det härligt att få somna om.

Svar: både jag och nej. är man febrig och matt så är det rätt skönt att få sova bort de dagarna. Men att spendera så många timmar i sängen som jag gör pga mina sjukdomar är inte kul i längden:( kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-09-25 @ 15:07:55
URL: http://kajsalsa.com
Emely

Din stackare! Hoppas du blir bättre snart! Kram

2016-09-26 @ 08:14:55
URL: http://Http://houseofem.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0