Känner mig stolt & modig<3

Hej på er!
 
Inatt fick jag äntligen min skönhetssömn. Vilket var otroligt bra för då kanske illamåendet och yrseln minskar. Gårdagen vart fruktansvärt tuff för hur mycket jag än åt och vila så var jag fortfarande "åksjuk"  trots att jag bara var hemma. Men i magen kändes det precis som när man är åksjuk, så kanske var yrseln som fick kroppen att reagera på det sättet.
 
Idag blir det en lugn dag för lilla mig så jag kan samla ny ork inför helgen som troligen kommer bestå av minst en kompisträff. Jag känner mig trots all motgång rätt glad och det beror nog på att jag känner mig modig efter gårdagens samtal. kramiz<3
 
Vägen är inte alltid rak ibland måste man ta sig förbi hinder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0