Kompisträff och utflykt...

Goddag!
 
Igår kväll var jag med min ena bästis och vi passa på att åka upp till berget för att se den vackra utsikten över staden trots att det börja mörkna. Det är så befriande att få komma ut i friska luften när man legat instängt i ett rum i flera dagar och framför allt få umgås med bästisen. Jag är ju sällan ute då kroppen oftast är för matt för att klara det.
 
Idag mår jag inte så bra i kroppen, men jag ångrar inte gårdagen för det. Jag har ändå bara tänk ta det lugnt i helgen och kanske ta fram lite pyssel framför någon film. Kroppen ska nu få återhämta sig efter den tuffa veckan som vart för att kunna klara ännu en kämpig vecka som kommer. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Så kul med en utflykt :)

Svar: det var super kul och välbehövlig efter en tuff vecka. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-09-12 @ 17:48:31
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0