Mina tomma skor!

Godmorgon!
 
Idag deltar jag i #millionsmissing för att stödja alla ME/CFS-drabbade vars skor står tomma för att ägarna är för sjuka för att slita på dem. Här nedan ser ni min bild på mina tomma skor som står på 60 meters plan. För är det något jag har saknat sen livet vändes upp och ner med denna skit sjukdom är det just att få springa tills jag känner hur jag flyger fram. Det är svårt att förklara den känslan och lyckan jag fick av att få springa. Längtar tillbaka nått så enormt. Kramiz<3
 
De tomma skorna symboliserar de miljoner ME/CFS-drabbade som saknas i olika sammanhang.
Ge gärna en gåva till forskningen via patientföreningen RME:
Bankgiro: 136-7481
Swish: 123 056 33 95
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Intressant att läsa om dina diagnoser. Både min granne och svägerska har fibromyalgi 83 resp 30 år gamla. Men de kan hålla det på stång med aktivitet. Det måste vara väldigt svårt när man inte heller kan göra det pga ME/CFS. Försökte läsa mer om det via länken du hade i ett annat inlägg men den fungerade inte.

Svar: Hej!Ja, ME och Fibro krockar med varann då man pga ME:en inte klarar aktivitet i mängder. Man måste hitta en balans som fungerar just för en själv, vilket inte är så lätt.

Var det länkarna från inlägget "ME/CFS & Fibro-dagen..." som inte fungera? Dem länkarna finns i såfall även under "Länkar" till vänster på bloggen (dem vita staplarna). kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-12-11 @ 14:45:39
URL: http://johannaaltun.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0