Ny helg är äntligen här<3

Goddag!
 
Jippi! Äntligen är det Fredag och jag ska bege mig hem till ön igen för att vila upp mig och försöka pyssla klart mitt projekt. Jag känner mig väldigt instängd här i stan jämför mitt livet på landet så inte konstigt jag trivs bättre på ön just nu. Så det ska bli otroligt skönt att få njuta av naturen och lugnet innan vintern kommer.
 
Mitt mående är lite kämpigt just nu då nervsmärtorna gör vardagen tuff. Slemhostan däremot är bara jobbig på morgonen sen har jag inte ont av den. Jag är dock väldigt matt & trött efter infektionerna, men det blir nog bättre när behandlingen dragit igång igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0