Två tips till vardagen<3

Goddag!
 
För mig är både planering och lister en viktig bit för att min vardag ska fungera så smidigt som möjligt nu när hjärnan inte riktigt hänger med. Jag använder mig av en kalender från Personligalmanacka.se eftersom där får man designa sin kalender efter tycke och smak. Du väljer startdatum på kalender, design utsida, insida och vad för typ av användningsområde som just du behöver.
 
Jag har även mängder med "kom ihåg"-listor för att ha koll på vad som behöver göras eller handlas. T.ex är jag sällan i stan ju och för att då komma ihåg allt som behöver införskaffas när jag väl kommer dit så behöver jag anteckna det. De flesta av mina Kom ihåg - listor är faktiskt köpta på hem & hobby för typ 10kr/st. Jätte bra tips för er som också är lite vimsiga i huvudet ibland. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Man behöver verkligen skriva upp allt annars glömmer man de ^^

Svar: Ja precis😊 jag har till och med block intill sängen. Kramiz 💕
♥JèÑnIèY♥

2016-09-16 @ 20:28:10
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0