Vardagen rullar på...

Hej på er!  
 
I natten fick jag äntligen bra med sömn, så jag mår efter omständigheterna rätt okej just nu. Jag försöka ta en dag i taget och än så länge fungerar det ganska bra. Men jag behöver skriver endel listor för att komma ihåg viktiga saker som måltider, duscha håret m.m... Jag kommer faktiskt inte ens ihåg vad det blir till mat idag utan att anteckna det. Lite skrämmande att jag blivit så mycket sämre att hjärnan inte längre vill samarbeta med mig. Men jag ska klara mig igenom denna motgång på något sätt! kramiz<3
 
 
En bild på mig tagen för bara några dagar sen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Skönt att du fick sova bra :)

2016-09-15 @ 20:28:00
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0