Vårdkriget fortsätter!

Hej!
 
Jag vet inte vad jag ska säga längre, är både tröttoch arg på att sjukvården inte lär sig av sina misstag utan begår dem om och om igen. Samtalet idag blev inte klarare kring behandling heller och frågan jag nu ställer mig är varför läkaren inte själv hört av sig till mig utan gått via en sköterska hela tiden.
 
Vågar han inte stå för han gjort mig sämre eller varför håller han sig undan? Man börjar ju undra, det hela verkar så skumt! Dessutom saknas journalanteckningar från flera telefonsamtal och besök som gjort senaste månaderna. Vad dem än sysslar med så är det faan inte okej!  Nu ska jag samla nya krafter för att göra en anmälan hos både enhetschefen och patientnämnden.
 
Kramiz på er fighters där ute som också krigar mot vården!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0